niedziela, 17 marca 2013

Karen

Jula i Kasia jak miło było dostać takie wiadomości od Was <3!!
To bardzo motywuje, daje pozytywnego kopa!

Dzisiaj czuję się jak 'prawdziwy Polak' czyli na wszystko narzekam. Przez cały dzień wszystko mnie drażni. Przepraszam, że byłam nieznośna, robię właśnie rachunek sumienia i obiecuję poprawę.
Na treningu też wszystko nie tak. Przy DU rozbolała mnie kostka(kolega fizjoterapeuta uświadomił mi, że moge mieć zwichnięty staw skokowy i jeżeli nie będę uważała to może dojść do złamania:(), przy pompkach nadgrastki, przy brzuszkach łopatki.... Może to przez to, że ostatnio miałam trochę stresu i ciało mam totalnie pospinane?
Przebrnęłam przez rozgrzewkę i nadszedł czas na WOD.
Tym razem przeklinałam piłkę!
'Karen' czyli
150 wall balls ! ! ! ! ! ! Po prostu to co lubię najbardziej.
A piłka twarda jak kamień, mała i śliska!
I oczywiście tutaj wkracza moja zdolność do robienia sobie krzywdy, piłka prześlizgując się przez moje ręce uderzyła w gardło:)
Bolało strasznie bo piłka cholernie twarda i dwie minuty spędziłam na próbie złapania oddechu.
Ale wstałam i dokończyłam WOD. Przynajmniej na te 10 minut przestałam marudzić.

Chyba zrobię sobie koszulkę z napisem 'I hate Karen', a z tyłu wykrzyknik żeby zaznaczyć negatywne emocje.

A teraz wielkie podziękowanie dla  Sebastiana!
Zmienił jakość moich trenigów w kwestii podciągania! Wymienił się z nami za krótkie rączki   do skakanki rogue fitness, dostaliśmy czarną gumę forge fitness! Mi pomoże w ring dipach i podciąganiu, a Filipowi w jego pracy z moblinością.
No i razem z Sebą robimy zamówienie z shopcrossfitreebok.com. Ja zachciałam zwykły zielony long sleeve i koszulkę replikę koszulki Richa Froninga<3. Jeszcze zamówienie nie wysłane, a ja już nie mogę się doczekać kiedy będę miała wszystko w swoich rękach.
Dzięki wspólnemu zamówieniu koszt przesyłki rozkłada się na dwa. Idiotyczne 50$...

Macie może jakieś fajne przepisy? Chętnie poeksperymentuję w kuchni. Jutro opublikuję przepis na ciasteczka owsiane i omlet kakaowy. Jutro dlatego, że chcę dodać razem z przepisami zdjęcia, a Filip przy okazji ucieszy się że zrobię takie pyszności:)

Zapraszam do komentowania:)

Jakie wrażenia po 13.2?

Dobranoc:)

7 komentarzy:

  1. Przepisami się z chęcią wymienię! Zapraszam na Barbell Kitchen :) (na fejsie lub tumbrl) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Może teraz uda mi się dodać komentarz bez przeszkód;) Dawid już polubiłam parę dni temu;)https://www.facebook.com/pages/C-R-O-S-S-F-I-T-my-love/415542175206530?ref=ts&fref=ts

    OdpowiedzUsuń
  4. Karen... marzę o Karen! Lecz nie mam gdzie tego zrobić... na razie :P
    Te 150WB musi być bajeczne po 50 w trakcie Filthy Fifty mdlałem i piłka podobnie jak Ciebie chciała mnie znokautować ;P
    Wczoraj pojechałem z WOD Angie... masakra jeszcze to nie mój poziom musiałem wspomagać się podczas podciągania a pompki... czołem kilka razy zaryłem w podłogę jak ręce mi mdlały i odmawiały posłuszeństwa. :) REWELACJA!

    Co do przepisów na śniadanie mam fajny szybki na naleśniki - robimy z Karoliną różne wariacje:
    2 jajka całe
    1 banan
    0,5 szklanki mleka
    płatki owsiane instant
    płatki owsiane górskie
    orzechy
    migdały
    rodzynki
    żurawina
    i inne rzeczy
    wszystko miksujemy na papkę olej rzepakowy na patelni i smażymy! cisto się nie klei bo nie ma mąki lecz można dodać co też czasem robimy mąki razowej około pół szklanki i wówczas jest zbity naleśnik
    Jeść polecam lekko wysmarowane miodem i zapijać mlekiem... mhhh... aż sie głody zrobiłem :P

    Pozdr!

    PS. W tym tygodniu w czw planuję wyjazd do CF163 jeszcze nie pisałem Sebastiana czy będę mógł wpaść. Chce być tam na treningu na 17:00

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnio na zajęciach x-fit w pure robiliśmy angie ale w teamach więc każdy miał do wykonania połowę powtórzeń. Widać było, że uczestnicy poczuli co to crossfit:-)
    My pewnie też się wybieramy w czwartek do cf163 ale raczej rano bo po południu x-fit w pure. Jakbyś chciał to zapraszamy w każdy czwartek o 19:00.
    Właśnie robię ciasteczka owsiane więc potem wrzucę przepis!
    Zapraszam do polubienia https://www.facebook.com/pages/C-R-O-S-S-F-I-T-my-love/415542175206530?ref=ts&fref=ts
    Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię ;)

    No niestety do 15-16 pracuję także u mnie tylko popołudnie wchodzi w grę. Niestety do PURE nie mam wejścia na swój FitFlex do Siłowni Centrum i Belli chodzę jedynie. Jak otwarta zostanie druga lokalizacja PURE na Żółkiewskiego to się przepiszę.

    Czekam na przepis ;)

    OdpowiedzUsuń