wtorek, 19 marca 2013

Świeża krew:-)

Dzień dobry ;)
Przepraszam, że nie podałam wczoraj przepisu jak obiecałam, ale internet szwankował.
18 marca był to dzień pełen wrażeń. Zobowiązałam się, że będę pomagała w treningach koledze Filipa, przekazywała mu więdzę którą uzyskałam od innych:) przecież nie może się tak marnować :p
No i okazałam się być naprawdę twardą 'trenerką/motywatorką'. M. ma już pierwszego pukie za sobą, ale dzielnie wrócił i dokończył trening. Byłam z niego strasznie dumna! To chyba dobry materiał na Crossfittera! Mam nadzieję, że po wczoraj nie zrezygnuje z dalszej mojej pomocy, przecież uprzedzałam, że nie będzie łatwo!

Mój wczorajszy trening zaczął się od front squatów. 3serie po 5 powtórzeń 30 kg, 7 serii po 5 powtórzeń 40 kg.... Tak delikatnie bo jednak Karen dawała o sobie znać.
WOD
15-12-9-6-3
Shoulder to overhead
Ring Rows
Po każdej serii 30 DU. Mój czas 8:23.
Byłby to całkiem przyjemny WOD gdyby nie moje zdolności, ale tym razem aż wstyd mi się przyznać co głupiego zrobiłam. Teraz mam nauczkę. Musi być 100 % skupienia! Nigdy więcej odpuszczania ostatnich powtórzeń! Technika i koncentracja na pierwszym miejscu!

Niedługo już wielkie otwarcie Reebok Crossfit Poznań. Zdjęcia z tego boxu wyglądają imponująco. Oczywiście nas tam nie zabraknie! Jednak przez dyskusję na temat ceny karnetów trochę mi przykro. To będzie naprawdę super miejsce, super kadra trenerska i z tego co widziałam wyposażenie jakiego nie ma jeszcze w Polsce. Ludzie tego w ogóle nie doceniają. Nie doceniają ile pracy trzeba włożyć w takie miejsce żeby było wyjątkowe, ile starań żeby stworzyć najlepsze warunki, klimat. To jest właściwie bezcenne. Jeżeli crossfit naprawdę jest czyimś życiem to cena nie gra tak wielkiej roli. Zawsze można zrezygnować z czegoś mniej ważnego na rzecz najważniejszego, najprzyjemniejszego. Trzeba tylko się zastanowić co jest tym najważniejszym.
Reebok Crossfit Poznań trzymam za Was kciuki! Dacie radę!
 Ile ja bym dała żeby coś takiego było w Toruniu... ale może kiedyś uda nam się zebrać ekipę zapaleńców i tutaj:)

A teraz obiecany przepis
Składniki:
100 g masła
250 g płatków owsianych
1/3 szklanki brązowego cukru
1/2 szklanki mąki pełnoziarnistej
2 łyżeczki proszku do pieczenia
2 jajka
cukier waniliowy
Przygotowanie:
Masło rozpuścić w garnku, dodać płatki owsiane i cukier, prażyć wszystko aż płatki się zarumienią. Poczekać do ostygnięcia, następnie dodać mąkę, proszek do pieczenia, cukier waniliowy. Wymieszać. Dodać jajka, wymieszać. Rozgrzać piekarnik do 160 stopni. Z przygotowanej masy formować ciasteczka. Piec 15-20 minut aż się zarumienią.
Smacznego!


A dzisiejszy WOD:
10 min AMRAP
1-1,2-2,3-3...
Thrusters z hantlami @6kg
Kb swing @16kg
10 serii i 3 powtórzenia więc w sumie nie było tak źle:)
Jutro REST... W czwartek 13.3 jeśli będzie dla mnie wykonalny.

Zapraszam też na mojego page'a na fb http://www.facebook.com/pages/C-R-O-S-S-F-I-T-my-love/415542175206530?ref=ts&fref=ts

3 komentarze:

  1. Przepis zapisany!

    Fajny WOD. Ja wczoraj rest day dziś też przeciążyłem ręce (biceps nie mogę ręki wyprostować). Muszę się zregenerować przed jutrzejszą wizytą w CF163. Mam nadzieję załapać jak dobrze robić DU bo póki co słabi mi to idzie... :P

    WOD poniedziałkowy:
    21-15-9
    10 Front squat 40kg
    15 Kb swing 16kg
    10 Dips

    Nie wiedziałem że w Poznaniu boxa otwierają i to jakiego!!! Zdjęcia powalają! Już kombinuje z urlopem by pojechać na otwarcie. Mega to wygląda jeszcze lepiej pewnie będzie się tam ćwiczyło.

    Co do karnetów 250zł dużo przy średniej krajowej, takim bezrobociu to dużo kasy. Co za to dostajemy? Co daje nam CrossFit? Zdrowie, czas, profesjonalną opiekę trenerów, idealne miejsce na efektywny trening, mentalnie czyni nas moim zdaniem silniejszymi ludźmi nie tylko fizycznie a i psychicznie. Przełamujemy swoje bariery doświadczamy niemożliwego motto "każdego dnia lepszym" idealnie się w to wpisuje! Więc czy przez pryzmat tego ten karnet te 250zł to dużo? Czy inwestycja w swoje zdrowie fizyczne psychiczne to dużo? Zadajmy sobie pytanie ile wydajemy m-c na ciuchy, kino, piwka, drinki itp rzeczy a ile inwestujemy w swoje zdrowie fizyczne? Ile warte jest zwiększenie pewności siebie, przełamanie swoich barier i rozwój?
    Biorąc to wszystko do kupy ... chyba te 250zł to mało! i opłaca się wydać by uczynić siebie lepszym człowiekiem.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ejj troche w tym ignorancji, wiesz przeciez ze ekipa zapalencow w toruniu jest, z reszta calkiem spora ok 15 osob. Przeciez wrzucasz linki na naszego FB. Proponuje jakas rywalizacje, male wewnetrzne zawody ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Tylko ile w tym crossfitu? Jak sam kiedyś nam napisałeś nie prowadzisz tradycyjnego crossfitu, a ja mam na myśli ekipę crossfiterów, a nie ogólnie treningu funkcjonalnego.

    OdpowiedzUsuń