piątek, 22 marca 2013

Endorfiny, omlet i wydarzenie!

Cześć!;)
Poza muscle-upami przewidzieliśmy 13.3! I jako, że w niedzielę przeżyliśmy już Karen to postanowiłam go odpuścić. Filip robił znowu, 240 powtórzeń!;)
Dzisiaj robiłam Annie. Poszło sprawniej i szybciej niż jakiś czas temu więc jednak jest jakiś progres. :) Jutro max rep deadlift i nie mogę się już doczekać. Oczywiście, jak przyjdzie co do czego, to będę się strasznie bała podchodząc do sztangi, że zawiodę swoje oczekiwania. Nie lubię rozczarowań... Właściwie to przecież nikt nie lubi.
Do moich treningów z Marcinem dołączył Karol. Grupa z Torunia się powiększa! Nareszcie!
Już sobie wyobrażam jakieś wspólne treningi na świeżym powietrzu jak tylko zrobi się cieplej.
To strasznie fajne uczucie dzielić się z kimś swoją pasją. To mi daje mega dużo pozytywnej energii! I to jak ktoś wychodzi z treningu zmęczony, naładowany endorfinami i z nowymi umiejętnościami.
Dzięki chłopaki!:)

Następny przepis, bajecznie prosty.
OMLET 'BIAŁKOWY'
Składniki na dwa średniej wielkości omlety.
5 jajek
odżywka białkowa w proszku
opcjonalnie masło orzechowe, banan
Oddzielić białka od żółtek. Do żółtek dodać miarkę sproszkowanego białka i wymieszać. Białka ubić na sztywno. Dodać białka do żółtek. Podzielić na dwie porcje. Smażyć aż z obydwu stron się zarumieni.
Dołączam zdjęcie omletu, który zaserwowałam wczoraj Filipowi. Posmarowany jest masłem orzechowym, na nim plasterki banana z kroplami gorzkiej czekolady.
Polecam najzdrowsze masło orzechowe jakie spotkałam. Primavika, bez cukru i soli, 95% orzechów. Fakt, faktem że nie jest tak smaczne, jak te które znamy, ale można się przyzwyczaić.
Już w niedzielę V runda Łódź Garage Games! Dla nas w niedzielę, bo Filip startuje w OPEN. Ja jak zwykle - wsparcie, doping i mózg wycieczki. Na razie jutro ELITE. Mam nadzieję, że ich zmagania będą relacjonowane na fb bo i tak ciężko znieść to, że nas tam nie będzie jeszcze. Będzie ogień! :-)
Do zobaczenia w niedzielę crossfiterzy!

I jeszcze dobra wiadomość dla kobiet! 26 kwietnia po raz pierwszy w Polsce w kioskach pojawi się Women's Health!!! Czekam z niecierpliwością!

2 komentarze:

  1. A myślałaś może o zrobieniu serii notek dla "zielonych" wyjaśniających podstawowe pojęcia i wprowadzających w świat crossfitu? Część czytelników byłaby bardziej świadoma tego o czym czyta i może chętniej zaraziłaby się crossfitem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z przyjemnością coś takiego przygotuję. Dziś wieczorem stworze jeden z serii postów wprowadzających w świat crossfitu. Bardzo cieszy mnie Twój komentarz!;) Podpowiedział jakie macie oczekiwania:) Pozdrawiam :)

      Usuń