poniedziałek, 11 marca 2013

OPEN

Cześć wszystkim:)
w końcu podjęłam wyzwanie prowadzenia bloga. Właściwie już pół roku temu go założyłam, ale dopiero teraz jestem gotowa żeby codziennie dzielić się z Wami swoimi przemyśleniami, treningami, spostrzeżeniami. Będzie on moim dzienniczkiem treningowym, motywacją dla mnie żeby regularnie trenowac, dawać z siebie 200%, przestrzegać diety. Będę meldowac jakie grzeszki dietetyczne popełniłam. Może jak będę widziała, że muszę o tym napisać to uchroni mnie to przed cheat mealami. Moja motywacja! Przy okazji może ktoś z Torunia dowie się, że i w tym mieście są ludzie którzy kochają CROSSFIT!

Wczorajszy trening w CF163 w Bydgoszczy czuję w każdej komórce ciała. Najpierw robiliśmy(razem z moim chłopakiem) ciężki zarzut przez 10 minut. Dla mnie ciężki zarzut oznacza 35kg(moj PR 40kg), dla Filipa 80kg. Po tym przyszedł czas na WOD, pierwszy od dwóch tygodni! Byłam chora przez te dwa tygodnie, właściwie jeszcze nadal jestem, ale postanowiłam wznowić treningi bo z powodu braku endorfin stawałam się coraz bardziej nieznośna dla otoczenia. 
WOD 10.03(z Crossfit Mayhem)
5 rund for time:
10 hang squat clean
20 push ups
30 DU

Bardzo fajny WOD tyle, że po pierwszej rundzie juz myślałam, że umrę. Jednak mam jeszcze osłabiony organizm, ale walczyłam do końca ! W tym czasie Sebastian robił 13.1, którego namówiliśmy na zapisanie się do OPEN:) 125 powtórzeń.Gratulacje!!! :)
Po treningu banan i szybkie rozciąganie, a mój chłopak dorwał się do drążka i.... zrobił drugiego bar muscle upa! Jestem z niego strasznie dumna, naprawdę na niego zasłużył ciężką pracą. Zdążyłam też nagrać moment jego wejścia na drążek(oglądał go wczoraj chyba milion). Wdzisz kochanie:) marzenia się spełniają! Teraz ja będę walczyła o pierwsze podciągnięcie nachwytem!
tutaj link do bar muscle upa:


Oczywiście cały czas śledzimy wyniki OPEN. Niestety Paweł Czaplicki ma kontuzje, ale wierzę, że szybko wróci do zdrowia i będziemy śledzić jego wyniki w regionalsach.:) i to w tym roku! 
Magda trzymamy kciuki za następny WOD i gratulujemy 13.1:)
No i nasze odkrycie Pawła Kozaka z R99, który wygrał zawody w Bydgoszczy w kategorii ELITE, a teraz jest na 66 miejscu w Europie ze 169 powtórzeniami! 

Na dziś to wszystko bo chciałabym jeszcze poukładać troszkę na blogu.Udanych trenigów! Dzisiaj przede mną WOD z row i burpee....
Do jutra!;)3


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz