czwartek, 4 kwietnia 2013

Zrób to dla siebie!

Święta mogę określić tylko jednym słowem - ciężko. Moje urodziny spędziliśmy leniwie, taka odskocznia od wszystkiego, z ogromnym cheat meal'em bo z 57 cm pizzą z podwójnym serem! Ale za to teraz ile poczucia winy i motywacji żeby to odpracować. :) Bardzo dziękuję za życzenia, wszystkim którzy o mnie pamiętali w tym dniu. Jak urodziny to urodzinowy WOD, który miał być szybki, lekki i przyjemny. Był szybki i może przyjemny, ale nie jest lekki jeśli robi się go na 200%.
21 Sit-ups
21 ring rows
21 burpees
21 kb swing @16kg
21 front squat @21kg
21 DU
Naprawdę myślałam, że będzie spokojnie, ale okazało się jak zwykle mocno! I o to chodzi, że jak dajesz z siebie wszystko, to nawet coś najprostrzego, daje w kość. Dlatego po treningu endorfiny poprawiają samopoczucie bo wiem, że zrobiłam swojego maxa.

Całe moje otoczenie zauważyło, że mówię tylko o crossficie... Tak! Bo teraz to prawie całe moje życie, kocham to, jest to moja wielka pasja, która daje mi mega pozytywną energię, zmusza do działania i daje poczucie spełnienia. Do czasu zapoznania się z CF myślałam, że robię to co lubię, ale teraz widzę jak bardzo się myliłam. Taraz chce się uczyć techniki, chce robić coś lepiej i do tego dąże. Postanowiłam też oszczędzać na certyfikat crossfit lv 1, a po drodzę chłonąć wiedzę skąd się da. Fakt, nie umiem oszczędzać, ale mam nadzieję, że cel da mi motywację! Fajne jest uczucie kiedy chcesz sie czegoś nauczyć, a nie myślisz, że musisz. Wtedy zmienia się zupełnie twoje nastawienie do życia. Świat byłby taki piękny gdyby każdy robił to co lubi, a ja to robię więc chce zrobić wszystko żeby być w tym lepsza!

A dzisiaj z braku czasu żeby zrobić swój trening na siłowni postanowiliśmy wykorzystać otoczenie. W tym przypadku 8 pięter schodów, a właściwie 9 bo zaczynaliśmy wszystko od -1 piętra. Dzisiejszy WOD:
Bieg pod schodach od -1 do 0
Powrót na -1
40 pompek
Bieg po schodach od -1 do 1
Powrót na -1
35 pompek
Bieg po schodach od -1 do 2
....
5 pompek
Bieg po schodach od -1 do 8
Nie używaliśmy windy!:)

To był killer! Jeśli macie 9 pięter to zachęcam do ich wykorzystania. Ja nie mogłam chodzić przez godzinę;)
Pamiętajcie, że zawsze można zrobić trening w domu, który może być męczący :) Czasami dojazd na siłownię zajmuję nam bardzo dużo. Niech to nie będzie waszym usprawiedliwieniem żeby nic nie robić. Zawsze i wszędzie można się ruszać i dbać o siebie! Powinniśmy robić to dla siebie! To taki zdrowy egoizm. :)

W sobotę wpadamy do Bydgoszczy do CF163 nagrać Filipa WOD 13.5.! Będę go dopingować żeby wyszedł z 4 minut. Bardzo wierzę w niego! Musi się udać.

Bardzo miło mi też czytać wiadomości od Was, że nie możecie się doczekać następnego posta. Dziękuję Wam za wsparcie. Postaram się pisać częściej!

Kontakt:
Mail: anna.wroblewska92@gmail.com
Fb: http://www.facebook.com/pages/Crossfit-my-love/415542175206530
Zapraszam;) ^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz