środa, 17 kwietnia 2013

Reebok Crossfit Poznań Rodeo

Już niedługo Reebok Crossfit Poznań Rodeo.

 Z tego powodu postanowiłam wziąć się w garść i nagrać WOD kwalifikacyjny do OPEN. Wybraliśmy się więc do CF163 razem z naszym nowym Crossfitterem (mam nadzieję, że nie na wyrost go tak nazwałam), który też zdecydował się wziąć udział. I poszło mu świetnie! Skończył 18 i zaczął box jumps. A WOD wyglądał tak:
3-6-9-12-15-18-21....
Box jumps
Burpees
Ja wiedziałam, że nie pójdzie mi tak dobrze bo to moje dwie pięty achillesowe. Skończyłam 18 box jumps i zrobiłam 5 burpees. Najlepsze jest to, ze cztery ostatnie powtórzenia się nie nagrały. Jakby miały one zaważyć na tym, czy się zakwalifikuję czy nie, byłoby mi bardzo przykro. Otóż nagrywaliśmy wszystko telefonem i właśnie pod koniec ten telefon zadzwonił! Bałam się, że cały filmik się nie zapisał, ale na szczęście nie widać tylko tych 4 powtórzeń. Dlaczego tego nie przewidzieliśmy?;p Jak nagrywamy to zawsze dzieje się coś nieprzewidzianego, lub też wynikającego z naszej głupoty.:p Mamy teraz nauczkę na przyszłość. Zaraz po WODzie myślałam o tym żeby go powtórzyć, ale jednak stwierdziłam, że nie chce tego przeżywać drugi raz w tak krótkim czasie. Filip natomiast robił w poniedziałek WOD do Elite. Zrobił 140 powtórzeń! Na wszelki wypadek  nagrał jeszcze OPEN. I zrobił 144 powtórzenia:) brawo!;) Teraz tylko czekamy na wiadomość czy się zakwalifikowaliśmy. :)

PALEO! Wciąga mnie coraz bardziej. Jak dotąd nie zgrzeszyłam. I ktoś może powiedzieć, że to dopiero 6 dzień, ale dla mnie to aż szósty. Zawsze byłam podatna na uleganie pokusom jeśli chodzi o jedzenie. Po jednym dniu przegrywałam np. z jeżykami :D Tym razem jest inaczej i twardo przechodzę obok półek ze słodyczami. Czuję się świetnie, kryzys pewnie nadejdzie, ale jak na razie nie ma na to widoków. I oby tak zostało. Strasznie nakręca mnie na życie to, że jem 'czysto' ! Chcę wszystko robić lepiej, dzięki mojemu malutkiemu sukcesowi! Teraz mam po prostu większy apetyt na życie. :)
W Toruniu Crossfit zyskuje coraz większe grono sympatyków. Z czego bardzo się cieszę. Z tego też powodu pojawiło się światełko w tunelu do naszych marzeń, ale czas to jeszcze zweryfikuje. To wszystko utwierdza mnie jednak w przekonaniu, że warto walczyć o to co się kocha. Nawet jeśli szanse na wygraną są niewielkie! Zawsze trzeba wierzyć w to co się robi, to najprostsza droga do sukcesu.

Filip pracuje w Pure- globo siłowni. I najpierw byliśmy do tego sceptycznie nastawieni jako fanatycy Crossfitu, ale teraz widzę, że było to potrzebne bo od czegoś trzeba zacząć. Dzięki nam więcej osób dowiaduję się co to Crossfit. Bo jak inaczej dotrzeć do ludzi np. w Toruniu niż przez siłownię do której chodzi połowa ludzi z miasta? Tak więc pozyskujemy nowe duszyczki, które przychodzą na pierwszy trening nieświadome jak ciężko będą pracować.:) Potem przychodzą na następne zajęcia więc chyba im się to podoba!;)

Powiększajmy grono Crossfitterów bez przepychanek kto jest lepszy. Przecież Crossfit to społeczność, która ma się wspierać!

Czekam na paleo przepisy od Was, kochani!;)

Jak ktoś chce zobaczyć jak sobie odpoczywam podczas WOD'u to zapraszam to obejrzenia;) Przepraszam, że jest do góry nogami, ale wrzucaliśmy to dosłownie na ostatnią chwilę i nie było czasu na obrócenie.:P

http://youtu.be/C44wh96bnmU

Pozdrawiam !

Fb:Crossfit my love
E-mail: anna.wroblewska92@gmail.com



4 komentarze:

  1. Być może już znasz te stronki, ale i tak podrzucam : )
    http://petitefi.com/ -dziewczyna mistrz, często wrzuca różne ciekawostki, przepisy paleo na desery/sałatki/mięso
    http://paleodietlifestyle.com/ -świetna strona z której można baaaaardzo dużo wyczytać no i oczywiście masa przepisów
    http://paleomg.com/ -mnóstwo przepisów na które nigdy w życiu bym nie wpadła
    http://nomnompaleo.com/recipeindex -od samego patrzenia aż się głodnieje

    OdpowiedzUsuń
  2. Następnym razem włącz w telefonie airplane mode, wtedy nikt sie do Ciebie nie dodzwoni :)

    OdpowiedzUsuń