poniedziałek, 29 kwietnia 2013

Pierwsze zawody w Reebok Crossfit Poznań!

Tego co działo się na Reebok Crossfit Poznań Rodeo nie da się opisać. Po prostu krew pot i łzy. Mimo, że byłam ostatnia to w ogóle nie czuję się przegrana bo to zaszczyt, że mogłam właśnie tam wystartować w moich pierwszych zawodach, wśród tak mocnej konkurencji. To tylko dało mi motywację do cięższej pracy!
Oczywiście wielkie podziękowania dla organizatorów! Super impreza! Niasamowita atmosfera, niezapomniane wspomnienia! Dziękujemy !;)
Asia Mierzwa jesteś najlepsza! Gratulacje! I podziękowania za doping!:) Dajesz z siebie tyle energii, tyle dobrych słów, że nie da się przegrać ze sobą!
Sebastian Szubski to była mega walka! Gratuluję pierwszego wejścia na drążek! Teraz przed Tobą dużo gimnastycznej pracy!
Ffilipa chcę pochwalić za 10 bar muscle upów i pierwsze w życiu pompki w staniu na rękach, mimo zdartej na nich skóry!
Gratuluję wszystkim, którzy brali udział w zawodach! To Wy tworzyliście to wydarzenie!
Przekonałam się jak dużo pracy pracy przede mną, ile WODow, ile godzin spędzonych na szlifowaniu techniki. To jest CrossFit! Dążenie do celu!

Poza tym uświadomiliśmy sobie jak ważne jest miejsce do treningu. Reebok Crossfit Poznań to wymarzone miejsce, my będziemy teraz walczyć o to w Toruniu. Żeby trenować ciężej, żeby mieć miejsce gdzie spotkają się ludzie gotowi do ciężkiej pracy, gotowi wykraczać poza strefę komfortu. Nie będzie to łatwe, ale mam nadzieję, że marzenia się spełniają!

Niestety przykrą dla nas wiadomością jest to, że jednak nie damy rady finansowo udźwignąć wyjazdu do Danii:( Bardzo byśmy chcieli, ale nie można mieć wszystkiego. Same wyjazdy CrossFitowe w Polsce bardzo uszczuplają nasz budżet. To była bardzo trudna decyzja, że jednak odpuszczamy... ale czasem tak musi być. A ja już myślami byłam na Regionalsach...:(

Dobrą wiadomością natomiast było to , że Filip został trenerem Reebok Fitness Heros.!;) Czekamy teraz na grafik imprez w których będzie mógł poprowadzić zajęcia CrossFit. Prawdopodobnie będzie to  8 sierpnia w Toruniu. Już nie możemy się doczekać.! ;) Mam nadzieję, że zobaczymy nowe toruńskie twarze, które będą chciały się przekonać na własnej skórze, czym jest nasz sport.

Teraz pełna motywacji czekam, ciężko pracując, na nowe progresje!
Żałujcie, że Was nie było w Poznaniu bo jest czego!:)
Pozdrawiam!
Fb: Crossfit my love
Mail: anna.wróblewska92@gmail.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz