czwartek, 25 lipca 2013

Najgorszy trening!;)

Dużo się dzieję i przez to niestety zaniedbuję bloga. Muszę się przyzwyczaić do takiej częstotliwości życia.
Ostatni tydzień byliśmy na wakacjach nad morzem. I co? I jak zwykle CrossFit. W lato Chałupy są polską kolebką CrossFitu, a to za sprawą CrossFit Mjollnir i ich szkoleń które właśnie tam się odbywają. To od tego szkolenia rok temu nasze życie to CrossFit. Prowadzą je genialni instruktorzy Lucyna Kiszczak i Marek Gunia. Oprócz WOD'ów dla plażowiczów w których braliśmy udział, akurat na półwyspie odbywały się kolejne eventy Reebok Fitness Heroes. Świetna zabawa w super atmosferze, ze świetnymi ludźmi, WODy na plaży, wszechobecny piasek, słoneczko i morze. Nie ma lepszych wakacji.! No i moje największe osiągnięcie tego wyjazdu-pierwsze strict podciągnięcie! Klatka outdoorowa w Chałupach ma magiczną moc!:D Cieszyłam się jak dziecko! Bo o ile kipping pull-up idzie mi już nieźle to przy strict się blokowałam i nie dawałam rady wciągnąć się na górę! Na szczęście nadszedł ten cudowny moment!;)


W piątek zrobiliśmy sobie aktywny rest, czyli 80 km na rowerze. Ze Swarzewa na sam koniec półwyspu. I poszłoby gładko gdyby nie to, że przez pierwsze 25 km w moim rowerze hamulec ocierał się o koło, czego nie zauważyliśmy. Rower był pożyczony i dość wiekowy więc myśleliśmy, że przez to tak ciężko się jedzie. Mimo rekreacyjnego tempa męczyłam się jak w WODzie.W końcu dojechaliśmy do jakieś stacji benzynowej. Tam gaworząc i nawadniając się Filip zauważył, że coś z tym hamulcem jest nie tak. To odkrycie zmieniło moje życie!;) Dalej wycieczka już była tylko prawdziwym aktywnym wypoczynkiem.:)

Wczoraj byliśmy w CF 163 w Bydgoszczy na treningu. I to był najgorszy workout w moim życiu. Zdecydowanie i bez żadnych wątpliwości... Najgorszy! 
For Time: 
30 burpees
3 thrusters
6 toes to bar
12 box jumps
20 burpees
6 thrusters
12 toes to bar
24 box jumps
10 burpee
9 thrusters
18 toes to bar
36 box jumps
1000 m run
Był zabójczy. Ostatnie box jumpy i bieg.... Nie wiedziałam co się ze mną dzieje, nawet trzymanie otwartych oczu było wyzwaniem. Nie wiedziałam czy zwymiotować czy zemdleć, ale dałam radę.   Jednak zdecydowanie polecam ten trening! Karen to przy tym pikuś!

Macie jakieś najgorsze workouty do przetestowania? ;)

Oczywiście nie mogłabym nie wspomnieć o zawodach w CF 163 na które serdecznie wszystkich zapraszam! Na pewno jak zawsze będzie mega!!!!!!




Dieta bardzo kulała przez ostatnie dwa tygodnie, są też zbędne kilogramy. I nie da się ukryć, że one ciążą. Razem z naszą toruńską grupą planujemy od 26 lipca miesięczny Paleo Challange! Będziemy się wpierać i damy rade! Już wymyślam kolejne paleo zestawy jedzenia! 

A teraz największe wydarzenie w CrossFitowym świecie! Gamesy! Planujemy wspólne oglądanie z ekipą z paleo przekąskami. Czuć atmosferę i jest na co popatrzeć... Marzenia, że ja też tak kiedyś będę robiła bar muscle-upy. :) To nasze mistrzostwa świata w CrossFicie! Zawodnicy są niesamowici, poziom jaki reprezentują jest strasznie wysoki. Już nie mogę się doczekać momentu jak będziemy patrzeć na kogoś z Polski. Może już za rok to się komuś uda? CrossFit w Polsce rozwija się w zastraszającym tempie i oby tak zostało! Każdy obstawia kto wygra...Dla mnie zaskoczeniem jest pierwsze miejsce Khalipy w row i rozczarowanie 30 miejscem Froninga w pierwszym WODzie, ale wierzę, że i tak wygra Gamsy. :)  Trzymamy kciuki, oglądamy i kibicujemy!


A teraz czeka nas ciężka praca przy tworzeniu czegoś wyjątkowego i obiecuję, że damy z siebie wszystko!;)

Pozdrawiam wszystkich i życzę samych najgorszych workoutów!
Fb:CrossFit my Love
Mail:anna.wroblewska92@gmail.com 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz